Mere frihed til selv at bestemme

Danskerne fortjener flere muligheder

Regeringen har gang på gang vist, at den ønsker at indskrænke danskernes frie valg. Om det drejer sig om friskoler, at vælge et gymnasie eller lade ældre vælge selv, så vil regeringen altid at give færre muligheder og mere ensretning. Vi vil en anden vej. Vi tror nemlig på, at du er den bedste til at træffe beslutninger for dig selv.

Venstre vil give ældre mere frihed og flere muligheder

I dit livs efterår vil vi give dig mere frihed og flere muligheder. Du skal have friheden til at vælge, hvor du vil bo som ældre og hvordan du vil hjælpes. Og staten skal ikke diktere hverken omgivelser eller aftensmad.

Mere frihed - flere muligheder til vores ældre.

Venstre vil give børn og unge mulighederne tilbage

Regeringen har mistet tilliden til vores unge. Det har vi ikke. De er ansvarlige, og de er engagerede i deres fremtid. Derfor skal de unge mødes med mere tillid og flere muligheder, og mindre tvang og færre forbud.

Venstres formand har udstedt et valgløfte: Venstre lover at rulle tvangsfordelingen af gymnasieelever tilbage.

Lyt også til Venstres podcast Blåtlagt om regeringens tvangsfordeling af elever:

Venstre vil give iværksættere flere muligheder

Venstre vil gøre det lettere at være iværksætter og selvstændig i Danmark. Administrativt bøvl og konkurrenceforvridende skatter skal ned. Muligheden for at skabe vækst og nye arbejdspladser skal op.

Danmark skal have flere iværksættere.

Relevante nyheder