Bliv medlem af Venstre

Vil du være med på holdet sammen med Venstres formand, Jakob Ellemann-Jensen, så vi kan give den røde regering kamp til stregen? Så meld dig ind, og støt vores arbejde for frihed og fællesskab.

Hvis du melder dig ind i Venstre nu, er du gratis medlem resten af 2021.

VILKÅR

Bemærk, at denne formular kun er til nye medlemmer. Gentegning af medlemskab skal ske via din lokale vælgerforening. Det er ikke muligt via denne formular, da satsen varierer fra forening til forening.

Vælger du muligheden for et gratis medlemskab så koster dit medlemskab 0 kr. og er gældende for resten af 2021. Herefter opkræves du din vælgerforeningens lokale sats for 2022. Bemærk at et gratis medlemskab ikke giver stemmeret ved evt. generalforsamlinger og opstillingsmøder i 2021. Ønsker du dette skal du vælge Her & Nu medlemskab til 325 kr. Et Her & Nu medlemskab skal være tegnet senest syv dage før evt. generalforsamlinger eller opstillingsmøder for at have stemmeret til disse.

Er du under 30 år, kan du blive gratis medlem af Venstre ved at melde dig ind i Venstres Ungdom - Medlemskab tegnes på vu.dk.

Din indmeldelse betyder, at du bliver medlem af den lokale vælgerforening, som geografisk passer med din adresse. Denne forening vil kontakte dig med henblik på bekræftelse af dit medlemskab. Dit medlemskab er først gyldigt, når den lokale forening har bekræftet det.

MEDLEMSKABETS GEVINSTER

Med dit medlemskab af Venstre får du følgende fordele:

• Først og fremmest får du indflydelse på Venstres politik, opstilling af kandidater til valg og muligheden for selv at deltage aktivt i politikudviklingen på europæisk, nationalt, regionalt og lokalt plan
  • Medlemsbladet Liberalt Overblik – det kommer fire gange årligt
  • Venstres Nyhedsbrev med politisk orientering
  • Muligheden for at deltage i Venstres Landsmøde.