Rejsetilbud til Venstres medlemmer

Her finder du rejsetilbud til Venstres medlemmer.

Fogt Studie- & Grupperejser tilbyder spændende studie- & grupperejser til Venstres medlemmer både i det nære og lidt fjernere udland.

Estland – 30 år senere / 3.-8. april 2022

Venstre havde allerede i oktober 1991 den første besøgsgruppe i  Estland, så det er på tide, at vi besøger landet igen. I mellemtiden har Venstremanden Ole Rasmussen etableret sig i Estland – med familie og firma.

Bruxelles / 27.-30. april 2022

Venstre i Region Sjælland og LOF Lolland-Falster tilbyder ultimo april 2022 denne spændende rejse til EU og NATO i Bruxelles. Rejsen gennemføres som busrejse med afrejse fra Høje Taastrup st. og mulighed for påstigning undervejs mod Rødby. Det er også muligt at flyve den ene eller begge veje.

Boston, New York og Washington DC / 21.-30. maj 2022

På denne rejse tager Henrik Bach Mortensen os med gennem det "historiske" USA, fra Boston i nord, hvor det hele begyndte i kolonitiden over New York til Philadelphia, hvor nationen blev grundlagt. I Washington DC fokuserer vi på den aktuelle situation - og bliver måske klogere på, hvorfor USA er endt i den aktuelle situation og hvordan vi som europæere skal forholde os til det.

FOLKEMØDE PÅ BORNHOLM / 16.-19. JUNI 2022 – få ledige pladser

Efter sidste års ”mini” Folkemøde på Bornholm ser vi frem til Folkemødet 2022, hvor vi håber vi endelig kan bevæge os og ånde frit til et folkemøde, som vi kender det.

Som tidligere år bor vi på Strandhotel Balka Søbad ved Balka Strand og ca. 45 min. kørsel fra Allinge. Program er på vej.

Tilmelding; https://www.fogtrejser.dk/tilmeldingsblanket

SOMMER I ALSACE / 2.-9. JULI 2022

En sommerrejse, hvor politik, historie og kultur er i højsædet. Vi bor i kurbyen Niederbronn les Bains, hvorfra vi kan besøge Strasbourg (Europa-Parlamentet), Luxembourg og Saarland. Nå ja, god mad og vin går vi sikkert ikke glip af. Program er på vej.

MOSEL & BRUXELLES, 3.-7. SEPTEMBER  2022

Vin, politik og godt selskab. Det er hovedingredienserne i denne sensommerrejse. Program er på vej.

DUBLIN, BELFAST OG LONDON / 19.-23. SEPTEMBER 2022

Takket være sit mangeårige arbejde i det  europæiske parti ALDE, hvor bl.a. Venstre er medlem, har Henrik Bach Mortensen forbindelser til de liberale partier i både Irland og UK. Det giver os muligheden for at se udfordringerne fra et irsk/britisk synspunkt – hvilket i sig selv spændende. Tag med på denne rejse og find ud af, om vi stadig har noget til fælles med vore venner i Irland og UK. Program er på vej.

Alle spørgsmål vedr. rejserne rettes til Fogt Rejser, tlf. 69 14 13 00 eller rejsmed@fogtrejser.dk

Angående COVID-19

Deltagelse i vore rejser forudsætter naturligvis, at du som rejsende er i besiddelse af et Corona pas (dvs. som udgangspunkt har taget imod de tilbudte vacciner) og undervejs iagttager de lokale COVID-19 regler.

Vore rejser gennemføres under forudsætning af, at det i programmet annoncerede program rent praktisk kan gennemføres i overensstemmelse med lokale regler, således at formålet med rejsen ikke går tabt.

I tilfælde af lokale krav til at tage en test undervejs på rejsen, vil en evt. udgift hertil påhvile den rejsende.

Rejser til destinationer, hvortil Udenrigsministeriet fraråder rejser, bliver ikke gennemført og berettiger til – ligesom ved aflysning pga. af tabt formål – at kunden får refunderet det indbetalte beløb.