Rejsetilbud til Venstres medlemmer

Her finder du rejsetilbud til Venstres medlemmer.

Fogt Studie- & Grupperejser tilbyder spændende studie- & grupperejser til Venstres medlemmer både i det nære og lidt fjernere udland.

Med Venstre til Bruxelles

Fra Jylland med bus:  1.-4. december 2021 - Fra København med fly:
1.-3. december 2021.

Dublin, Belfast og London / 7.-11. marts 2022

Takket være sit mangeårige arbejde i det  europæiske parti ALDE, hvor bl.a. Venstre er medlem, har Henrik Bach Mortensen forbindelser til de liberale partier i både Irland og UK. Det giver os muligheden for at se udfordringerne fra et irsk/britisk synspunkt – hvilket i sig selv spændende. Tag med på denne rejse og find ud af, om vi stadig har noget til fælles med vore venner i Irland og UK.

Estland – 30 år senere / 3.-8. april 2022

Venstre havde allerede i oktober 1991 den første besøgsgruppe i  Estland, så det er på tide, at vi besøger landet igen. I mellemtiden har Venstremanden Ole Rasmussen etableret sig i Estland – med familie og firma.

Boston, New York og Washington DC / 27. maj-5. juni 2022

På denne rejse tager Henrik Bach Mortensen os med gennem det "historiske" USA, fra Boston i nord, hvor det hele begyndte i kolonitiden over New York til Philadelphia, hvor nationen blev grundlagt. I Washington DC fokuserer vi på den aktuelle situation - og bliver måske klogere på, hvorfor USA er endt i den aktuelle situation og hvordan vi som europæere skal forholde os til det.

Tilmelding: https://www.fogtrejser.dk/tilmeldingsblanket

Alle spørgsmål vedr. rejserne rettes til Fogt- Gruppe og Studierejser tlf. 69 14 13 00 eller rejsmed (at) fogtrejser.dk