rejsetilbud til venstres medlemmer i 2018

Fogt Studie- & Grupperejser tilbyder spændende studie- & grupperejser til Venstres medlemmer igen i 2018 både i det nære og lidt fjernere udland.

I slutningen af juni tilbyder vi en rejse til Paris og Normandiet med Anton Yding som rejseleder, hvor man i Paris skal tage Macron og hans politik i nærmere øjesyn. Hvor er Frankrig, og dermed Europa, på vej hen? I Normandiet er det historien, der banker på – også fra før 2. verdenskrig. Rejsen gennemføres som flyrejse fra Billund og København.
Læs mere om turen her.

I begyndelsen af september står Serbien & Ungarn på programmet. Sammen med Noa Jankovic, der har rødder i Serbien, besøger vi to lande, som på hver deres måde har gennemgået en meget dramatisk udvikling siden Murens fald. I dag har de måske mere tilfælles end tidligere. Både i Budapest og Beograd skal vi opleve den nyere historie og høre om de politiske vinde, der lige nu blæser hen over landene. Med fly København-Budapest/retur.
Læs mere om turen her.

Baltikum har siden 1991, takket være Uffe Ellemanns indsats i forbindelse med landenes selvstændighed, stået mange Venstre-folk nær. Uffe Ellemann hjælper os med at tilrettelægge et spændende program på denne rejse til Tallinn og Riga, hvor vi også møder nogle af dem, der var politisk aktive i forbindelse med landenes uafhængighed. I den forbindelse bliver det også spændende at høre om de aktuelle relationer til den russiske bjørn.
Læs mere om turen her.

Forud for midtvejsvalget i USA tilbyder vi omkring efterårsferien en spændende rejse med USA-kenderen Mads Fuglede, MF – der har foreslået et interessant program, der næsten dækker hele USA's historie fra uafhængigheden over borgerkrigen frem til den højaktuelle politiske situation, der ikke er set tidligere. Vi besøger Philadelphia, Pennsylvania, Gettysburg, Blue Ridge Mountains og ikke mindst Washington DC.
Læs mere om turen her.

Endelig tilbyder vi igen i slutningen af november en rejse til Bruxelles med besøg hos Morten Løkkegaard i Europa-Parlamentet med en politisk opdatering forud for valget til Europa-Parlamentet i 2019.
Læs mere om turen her.

Alle spørgsmål vedr. rejserne rettes til Fogt- Gruppe og Studierejser tlf. +45 69 14 13 00 og +45 55 36 13 00, rejsmed@fogtrejser.dk