rejsetilbud til venstres medlemmer

Fogt Studie- & Grupperejser tilbyder spændende studie- & grupperejser til Venstres medlemmer både i det nære og lidt fjernere udland.

Der er fire rejsetilbud i 2019 til medlemmer af Venstre.

Alsace 14. til 19. april 2019:
EU-dagsordenen er mere aktuel end nogen sinde. Med et forestående Brexit, og valg til Europa-Parlamentet, bliver det et særdeles spændende forår 2019. Derfor har Venstre et rejsetilbud til medlemmerne, om en tur til Strasbourg, hvor Europa-Parlamentet holder sine månedlige. sessioner.

På denne rejse oplever vi derudover noget af det bedste Tyskland og Frankrig har at byde på: Smuk natur, småbyer fyldt med charme, skønne vine og dejlig mad. Vi oplever lidt af det hele og undgår ikke en vinsmagning undervejs!

På udrejsen besøger vi Frankfurt, hvor bl.a. Den europæiske Centralbank hører til. Vi besøger Morten Løkkegaard I Europa-Parlamentet, hører nyt om den europæiske dagsorden og overværer en af debatterne fra tilhørerpladserne,  vi besøger Europarådet & Menneskerettighedsdomstolen, og på hjemrejsen besøger vi en rigtig tysk vingård nær Kaiserstuhl i Baden.
Læs programmet og tag en hurtig beslutning – foråret venter i Alsace!

Sydslesvig 23. til 26. maj 2019
På denne rejse deltager Anni Mathiesen, som er formand for Folketingets Sydslesvigudvalg. Vi besøger Danmarks generalkonsul i Flensborg, Kim Andersen og de vil sammen give en orientering om relationerne mellem Danmark og det danske mindretal syd for grænsen.
Rejsen foregår i forbindelse med De danske Årsmøder i Sydslesvig. Programmet vil blive tilrettelagt således, at vi deltager i de – set med ”Venstre-øjne” - mest interessante
arrangementer.
Så vil du gerne have fingeren på pulsen og i godt selskab opleve Sydslesvig anno 2019 – så har du chancen her.

Folkemødet 13. til 15. juni 2019
Besøg Folkemødet 2019 ledsaget af Kirsten Bruun. Turen finder sted den 13. juni til 15. juni 2019. Afrejse mod Bornholm finder sted både fra Støvring, Ølby og København. I programmet er der indlagt tid til fri leg, men også hyggelig fællessang i Venstres hus m.m.

Skotland efter Brexit inkl. Isle of Arran 16. - 21. juni 2019
I skrivende stund er intet afklaret om Storbritanniens forhold til EU efter d. 29. marts 2019 – langt mindre om Skotlands forhold til både EU og UK. Måske ved vi lidt mere, når vi kommer frem til juni måned. Har du lyst til at opleve Skotland og få en fornemmelse af, hvilken vej vinden blæser for Skotland og UK, så tag med på denne rejse.
Læs mere om programmet og rejsen her.

USA 13. til 22. oktober 2019:
Rejs med Mads Fuglede til USA. Turen finder sted fra den 13. til den 22. oktober 2019. Turen vil bringe deltagerne rundt fra Washington over Charlottesville, Gettysburg, Philadelphia tilbage til Washington. En rundrejse i amerikansk historie, kultur og politik.
Læs mere om rejsen her.

Alle spørgsmål vedr. rejserne rettes til Fogt- Gruppe og Studierejser tlf. +45 69 14 13 00 og +45 55 36 13 00, rejsmed@fogtrejser.dk