Den Blå Café

- Følg med hos Venstre

Den Blå Café er for dig, der gerne vil følge med i politik, men ikke er klar til eller har lyst til at være medlem af et politisk parti.

I Den Blå Café kan du på en helt uforpligtende måde følge os i Venstre i vores kamp for at give danskerne mere frihed og flere muligheder og sætte en ny retning for Danmark.

Vi opdaterer dig løbende med spændende nyheder fra den politiske verden og inviterer til spændende oplæg og webinarer om aktuelle emner og udfordringer, som Venstre vil løse. Vi åbner døren for, at du kan være med i debatten, komme tættere på de folkevalgte og følge os, når vi gør en forskel for Danmark.

I Den Blå Café er der mulighed for indflydelse og engagement alt efter dit temperament. Og det er helt gratis.

Vær med! - Følg Venstre i Den Blå Café.

Tilmeld dig den blå café

Når du er tilmeldt vil du løbende modtage invitationer til arrangementer i den blå café

Kommende møder

Afventer nye møder

Vi er på nuværende tidspunkt ved at finde nye møder til kalenderen i Den Blå Café. Du kan tilmelde dig ovenstående for at få besked direkte, så snart det næste møde er i kalenderen.

Tidligere møder

Onlinemøde

Nye og fremrykkede investeringer i vores forsvar og sikkerhed

Venstres formand og forsvarsminister, Troels Lund Poulsen, fortalte sammen med forsvarsordfører Kristian Pihl Lorentzen om regeringens oplæg til et yderligere løft af forsvaret med mere end 40 mia. kr.

Skatteudspil og 2030-plan

Venstres finansordfører, Torsten Schack, fortalte om regeringens skatteudspil, som Venstre har arbejdet hårdt for at realisere. Markante skattelettelser til danskere i arbejde. Med udspillet sendes der således 10 milliarder kroner tilbage i lommerne på over tre millioner arbejdende danskere.

Vi frisætter folkeskolen

På mødet fortalte Venstres undervisningsordfører, Anni Matthiesen, om regeringens nye folkeskoleudspil, som i meget høj grad følger op på Venstres prioriteter på området.