Frokost

I forbindelse med Venstres Landsmøde har du mulighed for at nyde frokosten i MCH Herning Kongrescenter.

Lørdag tilbyder vi fra kl. 12:45 til 14:00
Frokostplatte med æg med mayonnaise & rejer, honningbagt laks med blomkålssalat, klassisk hønsesalat toppet med sprøde bacontern, spyd med ålerøget skinke, melon & ristet sesam. Lunt: fiskefilet med remoulade & citron, mørbradbøf med champignon a la creme. Port Salut med saltmandler & havtornsylt samt dagens sødt. Hertil godt brød, kiks og økologisk smør.

Pris pr. kuvert Inkl. 1 øl/sodavand/most/kildevand kr. 190,00

Søndag tilbyder vi fra kl. 13:00

Goodiebag 1 indeholder:
1 stk. spinatbolle med kylling, bacon og pestocreme, gulerodssnack, 1 stk. frisk frugt, MCH-sødt, serviet og 1 stk. kildevand.

Pris pr. kuvert kr. 85,00

Goodiebag 2 indeholder:
1 Lunch Box med frikadeller med klassisk kold kartoffelsalat & 1 stk. groft brød, gulerodssnacks. 1 stk. frisk frugt, MCH-sødt, serviet og 1 stk. kildevand.

Pris pr. kuvert kr. 95,00

Bestilling samt betaling:
Vi beder om bestilling samt betaling senest fredag den 9. november 2018.

Elektronisk bestilling og betaling via: https://webshopvenstre.mch.dk

Ved bestilling betales med det samme over nettet med kreditkort og billetterne sendes til din mailboks, hvorfra den kan printes og tages med. Specificeret kvittering fremsendes også til din mailboks til brug i regnskabet.

Ved problemer med at printe billetterne, kontakt da venligst MCH Marianne Lefeuvre på telefon 9926 9746.

Afhentning/kontantsalg af spisebilletter
Afhentning samt begrænset kontantsalg af billetter kan ske i Kongrescenterets Foyer lørdag i tidsrummet mellem kl. 09.30 og 12.00. Her er det også muligt at genfinde købte billetter fra nettet.