BLIV MEDLEM AF VENSTRE

Det gør en forskel at være medlem af Venstre. Vil du være med på holdet sammen med Venstres nye formand, Jakob Ellemann-Jensen, så vi kan give den røde regering kamp til stregen? Så meld dig ind, og støt vores arbejde for frihed og fællesskab.

Nye medlemmer har mulighed for at få et gratis adgangskort til Venstres Landsmøde i Herning den 16.-17. november.

Vilkår

Du meldes ind i en lokal vælgerforening som geografisk passer med din adresse og foreningen kontakter dig derfor med henblik på bekræftelse af dit medlemskab. Med dit medlemskab af Venstre, får du bl.a. et ugentligt nyhedsbrev fra Landsorganisationen med politisk orientering, medlemsbladet Liberalt Overblik og muligheden for at deltage i Venstres Landsmøde. Men først og fremmest får du mulighed for at få indflydelse.

Bemærk at denne formular kun er til nye medlemmer. Gentegning af medlemskab skal ske via din lokale vælgerforening, det er ikke muligt via denne formular da satsen varierer fra forening til forening.