Arrrangeret af viborg.venstre.dk

Opstillingsmøde - Regionsrådsvalg

Opstillingsmøde - Regionsrådsvalg

Regionerne spiller en helt afgørende rolle i det danske samfund, ikke mindst på sundhedsområdet. Med Viborg Sygehus og behovet for nytænkning og reformer på sundhedsområdet, så er det vigtigt, at vi får valgt nogle gode repræsentanter til Regionsrådet.

Dagsorden:

- Velkommen.

- Politisk oplæg ved Venstres spidskandidat til regionsrådsvalget Anders G. Christensen

- Forslag til kandidater

- Præsentation af kandidater.

- Valg af tre kandidater.

- Afslutning.

Fuldmagter kan ikke benyttes.

Læs hele indbydelsen her...

Venstre regionsrådsbestyrelse har tildelt Venstre i Viborg tre pladser på den sideordnede liste. Jeg håber derfor, at vi kan vælge tre stærke og engagerede kandidater. De tre valgte kandidater bliver tilbudt en uddannelsesforløb over de kommende måneder, som vil klæde den enkelte på til valgkampen og jobbet i Regionsrådet. Vi opfordrer jer til at overveje og komme med forslag til kandidater senest fredag den 20. november. Måske er det noget for dig ? I givet fald bliver det en spændende rejse med masser af oplevelser og muligheder for at påvirke vores fælles samfund.

Opstillingsmødet afholdes i øvrigt efter alle gældende Corona-restriktioner og anbefalinger. Der anvendes mundbind indendørs, indtil man er på plads. Herefter skal man som hovedregel forblive siddende på sin plads, så vi undgår at bidrage til smittespredning.

Tilmelding til Ejvind Jacobsen, telefon 4041 1296, e-mail ejvja@tdcadsl.dk - senest mandag den 23. november kl. 14.00.

Vel mødt

Kurt Mosgaard