Arrangeret af v-frb.dk

Diakonissestiftelsen

Peter Bangs Vej 5B, 2000 Frederiksberg

5. juni 2024 kl. 10:00 - 5. juni 2024 kl. 12:00

Venstre i Københavns og Frederiksberg Kommuner indbyder til grundlovsmøde onsdag den 5. juni kl. 10.00. I år er fokus det europæiske samarbejde. Efter grundlovsdag er der bare fire dage til valget til Europa-Parlamentet søndag den 9. juni. Deltagelse er gratis, og tilmelding er ikke påkrævet.

Til at give og et dansk-tysk (og europæisk) perspektiv får vi på grundlovsmødet fornøjelsen af en tale af Christian Dirschauer, der er landsformand for SSW, partiet for det danske mindretal i Sydslesvig. Christian Dirschauer er desuden folkevalgt politiker for SSW i landdagen (delstatsparlamentet) i Slesvig-Holsten.

Derudover byder programmet på taler af tre Venstre-politikere. Det er beskæftigelses- og integrationsborgmester Jens-Kristian Lütken (København), rådmand og kommunalbestyrelsesmedlem Jan E. Jørgensen MF (Frederiksberg) og Venstres kandidat til EP-valget (opstillet i Københavns Storkreds) Torsten Laksafoss Holbek.

Grundlovsmødet finder sted i Diakonissestiftelsens festsal, Peter Bangs Vej 5 B, 2000 Frederiksberg. Alle interesserede er velkomne, så invitér gerne en ven, nabo eller kollega med. Undervejs i programmet er der en pause, hvor der kan købes kaffe/te, øl/vand og kage til favorable priser.

Velkomst v/ Susanne Bonfils

Formand for Venstre i Frederiksberg Kommune (mødeleder)

Fællessang

Tale v/ Christian Dirschauer