ARRRANGERET AF aarhus.venstre.dk

DGI-huset

Værkmestergade 17, 8000 Aarhus C

29. juni 2022 kl. 18:00 - 29. juni 2022 kl. 21:30

Kom med til en hyggelig sommeraften med deltagelse af vores to lokalt valgte folketingsmedlemmer. Som givet bekendt er Jakob Ellemann-Jensen opstillet i Aarhus Syd og Heidi Bank i Aarhus Øst.

Dato:   Onsdag den 29. juni 2022Tid:      Kl. 19:00 og spisning kl. 18:00, for dem som tilmelder sigSted:   DGI-huset, Værkmestergade 17, 8000 Aarhus C

PROGRAMKl. 18:00   Spisning for dem som tilmelder sigKl. 19:00   Velkomst, v/Ivan Dybvad, formand for Venstre i Aarhus SydKl. 19:10   Indlæg ved Jakob Ellemann-Jensen og Heidi Bank med efterfølgende debatKl. 20:00   Pause med kaffe/the og frugtKl. 20:30   Spørgsmål og debatKl. 21:15   Tak for i aften, kom godt hjem og god sommer v/ Martin Sørensen,                  formand for Venstre i Aarhus Øst

FORPLEJNINGKl. 18:00   Tapas med hjemmebagt brød og tilbehør                 Pris pr person: kr. 150,-. Drikkevarer købes i cafeenKl. 20:00   Kaffe/the og frugt. Pris pr. person kr. 49,-

Tilmelding med forplejning senest den 22. juni 2022. Tilmelding uden forplejning (af hensyn til bordopstilling) senest den 25. juni 2022.

I tilmelder jer her.

Vi håber på et spændende arrangement og glæder os til at se jer. I er meget velkomne til at tage et familiemedlem, en god bekendt eller naboen med til arrangementet. Tilmelding jf. ovenfor.

Der er få parkeringspladser øst for DGI-huset og ellers i Bruuns Galleri.

Læs eller genlæs portrættet af Jakob Ellemann-Jensen, som netop har været bragt i Venstre Aarhus Syds nyhedsbrev, her. Læs mere om Heidi Bank her.

Bestyrelserne for Venstre i Aarhus Syd og Aarhus Øst