Arrangeret af aarhus.venstre.dk
Budgetmøde

15
jun.
Aarhus Rådhus
Park Allé, 8000 Aarhus C
15. juni 2026 kl. 16:30 - 15. juni 2026 kl. 18:00
Kære medlem
Budgetforhandlingerne i Aarhus Kommune nærmer sig, og derfor inviterer vi Venstres medlemmer til et medlemsmøde om det kommende budgetarbejde.
På mødet vil byrådsmedlemmerne fortælle om deres tanker om de foreliggende budgetforhandlinger, de politiske prioriteringer og de budgetforslag, der arbejdes med i Byrådsgruppen.
Der vil også være mulighed for, at medlemmer kan komme med input, perspektiver og gode idéer til det videre arbejde. Vi vil meget gerne høre, hvad der optager jer, og hvilke områder I mener, Venstre bør have særligt fokus på i budgetforhandlingerne.
Det er naturligvis Byrådsgruppen, der i sidste ende prioriterer, hvilke budgetforslag der sendes videre og forhandles på. Men medlemmernes input er vigtige for os, når vi skal kvalificere arbejdet og sikre, at Venstres politik står stærkt i Aarhus.
Tilmelding: På mail til Ida ....