BLIV MEDLEM AF VENSTRE

Vær med til at skabe et stærkere samfund for næste generation. Vær med til at tage ansvar for Danmark.

Støt Venstre ved at blive medlem i dag.

Vilkår

Fra 1. oktober til 31. december 2016 kan du tegne et særligt kampagnemedlemskab. Her betaler du 2017-kontingent, men allerede fra indmeldelsestidspunktet – og resten af 2016 - kan du benytte dig af Venstres medlemstilbud såsom nyhedsbreve, medlemsaktiviteter mv. Du har dog ikke stemmeret og opnår ikke de medlemsrettigheder, som Venstres vedtægter §4 stk.3 foreskriver. De fulde rettigheder får du i 2017.

Derfor: Ønsker du at melde dig ind i forbindelse med et opstillingsmøde eller en generalforsamling i 2016, så skal du tegne det almindelige 2016 medlemskab senest 7 dage før mødet. Hvorefter du i 2017 modtager din kontingentopkrævning for 2017.

Med dit medlemskab af Venstre får du bl.a. et ugentligt nyhedsbrev fra Landsorganisationen med politisk orientering, medlemsbladet Liberalt Overblik og evt. nyheder fra din lokale forening. Men først og fremmest får du mulighed for at få indflydelse.

Kontingentet til Venstre fastsættes af din lokale forening. Ved gentegning kan satsen derfor være en anden. Du vil det efterfølgende år modtage en opkrævning fra din lokale forening. Kontingent ved gentegning kan derfor ikke betales via denne side.

Vi bruger alene din mail til at sende dig informationer fra Venstre.