rejsetilbud

Folkemøde på Bornholm
15.-18. juni 2017 - grundpris 2.995 kr.

Du får mulighed for at opleve Folkemødet på Bornholm, inkl. transport, overnatning m.v.

Skotland
25.-29. juni 2017 med fly ab København 6.845 kr.

Brexit og Skotland – hvordan hænger det sammen eller gør det? Se det bedste af Skotland sammen med ligesindede inkl. medlemmer af det skotske SLDP. Få en smagsprøve af hele Skotland på denne rejse, hvor vi også besøger det skotske parlament i Edinburgh og får en lektion i skotsk parlamentarisme igennem tiderne.

Berlin
22.-25. september 2017 med bus ab Jylland & Sjælland 3.495 kr.

Oplev Tysklands valg til Forbundsdagen på 1. række på denne rejse til Berlin. Tysklandseksperten Lykke Friis giver en indføring i de aktuelle politiske forhold op til dette et af de vigtigste valg i Forbundsrepublikkens historie. Der bliver også tid til på egen hånd til at opleve en af Europas mest interessante hovedstæder og så håber vi, at der bliver lejlighed til at opleve en valgfest hos Venstres søsterparti, FDP.

Bruxelles
29. november - 1. december 2017 med fly ab København 4.595 kr.
29. november - 2. december 2017 med bus ab Jylland 3.695 kr.

Morten Løkkegaard tager imod i Europa-Parlamentet, hvor vi får et indblik i hans arbejde og EU’s aktuelle udfordringer. Samtidigt mulighed for at opleve Bruxelles’ efterhånden berømte julemarked og på nærmere hold stifte bekendtskab med nogen af Belgiens vigtigste fødevarer – i fast eller flydende form.

På alle rejser deltager en erfaren, dansk rejseleder.
De nævnte priser er for medlemmer af Venstre.