Ledige Job

STUDENTERMEDHJÆLPER TIL VENSTRES FOLKETINGSGRUPPE

Brænder du for politik og kommunikation? Er du analytisk skarp og en stærk holdspiller? Og har du mod på en travl hverdag i det politiske maskinrum på Christiansborg? Så er stillingen som studentermedhjælper i Venstres folketingsgruppe måske noget for dig.

Ansøgningsfristen er d. 31. juli 2020, og samtaler afholdes umiddelbart efter ansøgningsfristen

Praktikant til Venstres folketingsgruppe

Kan du tænke analytisk og strategisk og skrive klart, skarpt og nærværende om politiske problemstillinger? Kan du selvstændigt prioritere og løse mange opgaver i løbet af en travl arbejdsdag og samtidigt styre møder og kalender med præcision? Ellen Trane Nørby, Eva Kjer Hansen og Ulla Tørnæs, medlemmer af Folketinget for Venstre, søger en dygtig akademisk praktikant pr. den 15. august 2021 til det daglige politiske arbejde.

Frist for ansøgning snarest muligt, da vi løbende afholder samtaler.

Læs mere om jobbet her og hvordan du søger

landbrugspolitisk rådgiver til MEP asger christensen

Elsker du at arbejde med politik, vil du gerne bo og arbejde i Bruxelles og tænker du på EU’s fælles landbrugspolitik og ikke en kasket, når du læser ordet CAP. Så søg jobbet som Asger Christensens nye landbrugspolitiske rådgiver.

Ansættelse ønskes snarest muligt.

Læs mere om jobbet her og hvordan du søger

Student til venstres center for kommunikation og politik

Kunne du tænke dig at arbejde i kernen af dansk politik? Og vil du være en del af et dynamisk team, der understøtter Venstres politikere på Christiansborg i arbejdet for de bedste løsninger på det danske samfunds udfordringer? Så er stillingen som vores nye studentermedhjælper helt sikkert noget for dig.

Ansøgningsfristen er mandag den 21. juni klokken 12.