Ledige Job

Studentermedhjælper til Venstres folketingsgruppe

Brænder du for politik og kommunikation? Er du analytisk skarp og en stærk holdspiller? Og har du mod på en travl hverdag i det politiske maskinrum på Christiansborg? Så er stillingen som studentermedhjælper i Venstres folketingsgruppe måske noget for dig. Vi leder efter en analytisk og skriftligt stærk studerende med høj faglighed og politisk interesse.

Din motiverede ansøgning, CV, karakterer samt eventuelle relevante bilag sendes til vluram@ft.dk markeret ”Politisk studentermedhjælper” senest 10. februar 2020.

Praktikant til politisk arbejde i Venstre på Christiansborg

Brænder du for at føre politik ud i livet i en hverdag med fart over feltet? Så læs
med her. I Venstre søger vi for øjeblikket en praktikant, som har mod på et spændende og givende ophold på Christiansborg i forårssemestret 2020.

En gruppe på fire folketingsmedlemmer fra Venstre med bred erfaring fra alle dele
af dansk politik har brug for en praktikant, der kan bistå dem i det daglige arbejde.
Som praktikant vil du komme til at indgå i et stærkt team på 8 medarbejdere. Du vil derfor få rig mulighed for at styrke dit netværk og samtidig få en unik indsigt i det politiske maskinrum på Christiansborg.

Din motiverede ansøgning samt relevante bilag sendes til kontorleder Caroline
Grevenkop-Castenskiold på vcagc@ft.dk markeret ”Praktikant”. Ansøgningen skal være os i hænde snarest muligt.