Ledige Job

Pressechef til Venstres Center for Kommunikation og Politik

Brænder du for politik og journalistik? Vil du være med til at sikre Venstre en god placering i det daglige mediebillede? Vil du være med til at forberede og eksekvere den pressemæssige del af Venstres strategi for de kommende valg til Folketinget og Europa-Parlamentet? Så er du måske Venstres nye pressechef på Christiansborg.

Tiltrædelse: Snarest muligt

Digital mediekonsulent til Venstres CKP

Brænder du for politisk kommunikation? Har du sort bælte i at levere klare budskaber på digitale platforme? Vil du være med til at sikre Venstre en fremtrædende placering på de sociale medier? Vil du være med til at forberede og eksekvere Venstres kommunikationsstrategi for de kommende valg til Folketinget og Europa-Parlamentet? Så er du måske den nye digitale mediekonsulent i Venstres Center for Kommunikation og Politik på Christiansborg.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt

Politisk kommunikationsrådgiver til Venstre i Europa-Parlamentet

Brænder du for politik og er du interesseret i det europæiske? Er du god til spotte og vinkle den gode historie, så den sætter den politiske dagsorden? Mestrer du kommunikation på sociale medier, og mister du ikke overblikket i pressede situationer? Så er du måske den nye politiske kommunikationsrådgiver, vi leder efter i Venstres sekretariat i Europa-Parlamentet.

Ansøgningsfrist: 5. juli 2018

Studentermedhjælper i Venstres Landsorganisation

Er du organisatorisk interesseret, energisk og engageret og har du mod på at bistå Venstres Landsorganisation med organisatorisk arbejde? Så hører vi gerne fra dig!

Venstres Landsorganisation søger en selvkørende og selvstændig studentermedhjælper 15 timer/uge pr. 1. september 2018.

Ansøgningsfrist: 5. august 2018

Venstre søger politisk medarbejder (barselsvikariat)

Drømmer du om at arbejde i spændingsfeltet mellem politik og kommunikation? Så har du chancen for at blive en del af Venstre på Christiansborg, som netop nu søger en barselsvikar til stillingen som politisk medarbejder/PA for MF Jane Heitmann. Du vil blive ansvarlig for at bistå Jane Heitmann, Venstres sundheds- og ældreordfører, i hendes politiske arbejde. Du bliver en del af Venstre i en travl og spændende periode op mod et kommende valg, samt i løbet af et efterår, der kommer til at stå i Sundhedspolitikkens tegn.

Ansøgningsfrist: 15. august 2018