Ledige Job

Politisk medarbejder

Er du politisk interesseret? Brænder du for politik og politisk kommunikation? Drømmer du om et spændende job som politisk medarbejder på Christiansborg? Så har du her chancen. I din dagligdag kommer du til at arbejde tæt sammen Kristian Pihl Lorentzen, Venstres øvrige politikere og deres politiske medarbejdere, kommunikationsmedarbejdere, Venstres Center for Kommunikation og Politik samt de relevante ministerier og partier.

Send din ansøgning med emnet ”Akademisk medarbejder” til: vkrlo@ft.dk hurtigst muligt og senest den 12. december 2021. Eksamensbevis, CV og eventuelle anbefalinger bedes vedlagt. Vi forventer at afholde samtaler løbende. Stillingen søges besat fra den 1. januar 2022 eller snarest derefter.

PRAKTIKANT TIL VENSTRES FOLKETINGSGRUPPE

Vi søger en dygtig akademisk praktikant pr. den 1. februar 2022 til det daglige politiske arbejde. Kan du tænke analytisk og strategisk og skrive klart, skarpt og nærværende om politiske problemstillinger? Kan du selvstændigt prioritere og løse mange opgaver i løbet af en travl arbejdsdag og samtidig styre møder og kalender med præcision? Så er det måske dig vi søger. Du kommer primært til at arbejde med uddannelses-, forsknings-, undervisnings- og EU-politik.

Frist for ansøgning d. 10. december - vi afholder løbende samtaler.

Taleskriver til Venstres Sekretariat

Venstre på Christiansborg søger en dygtig ordsmed med evne og lyst til fortælle om Venstres politik og visioner for Danmark. Har du evner til og mod på at blive en del af et stærkt hold, der hver dag arbejder for at få Venstre tilbage i Statsministeriet, så søg stillingen som taleskriver i Venstres Sekretariat.

Ansøgningsfrist: 3. december 2021 kl. 12. Der vil i forbindelse med samtalen være et testforløb af dine færdigheder på området. Tiltrædelse hurtigst muligt derefter.

Politisk konsulent til Venstres Sekretariat

Trives du i en omskiftelig hverdag præget af både små og store projekter? Vil du være med til at understøtte Venstres politiske arbejde med både research og udviklingsopgaver? Og brænder du for at komme med ind i det politiske maskinrum? Så er jobbet som politisk konsulent i Venstres Sekretariat måske noget for dig.

Ansøgningsfrist: 3. december 2021 kl. 12. Der vil i forbindelse med samtalen være et testforløb. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Praktikant til politisk arbejde i Venstre på Christiansborg

Brænder du for at føre politik ud i livet i en hverdag med fart over feltet? Så læs med her. I Venstre søger vi for øjeblikket en praktikant, som har mod på et spændende og givende ophold på Christiansborg for forårssemestret 2022.

Ansøgningsfristen er 21. november 2021.

Læs mere om jobbet og hvordan du søger.

TO PRAKTIKANTER TIL VENSTRES FOLKETINGSGRUPPE

Brænder du for politik og kommunikation? Er du analytisk skarp og en stærk holdspiller? Og har du mod på en travl hverdag i det politiske maskinrum på Christiansborg? Så er du måske Venstres nye praktikant i forårssemesteret 2022.

Ansøgningsfristen er hurtigst muligt og senest fredag den 19. november 2021.

Læs mere om jobbet og hvordan du søger.