Ledige Job

Praktikant til Venstres folketingsgruppe

Brænder du for livet bag Christiansborgs mure? Og kunne du tænke dig at komme helt tæt på det politiske maskinrum? Så er en stilling som praktikant i Venstre måske noget for dig. Venstres folketingspolitikere Mads Fuglede, Stén Knuth og Claus Hjort Frederiksen søger en praktikant med start 1. september 2022. Du får bl.a. mulighed for at arbejde med aktuelle politiske områder som udlændinge- og integration, idræt, beskæftigelse, undervisning og forsvar.

Send ansøgning samt CV inkl. dine eksamenspapirer/karakterudskrifter til Sebastian Bærnthsen på sebastian.baernthsen@ft.dk senest tirsdag d. 31. maj 2022. Vi forventer at afholde samtaler løbende, så send gerne din ansøgning før. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte politisk medarbejder Sebastian på 6162 4132.

Læs mere om jobbet og hvordan du søger

HK-sekretær til fire folketingsmedlemmer

Vi er fire ambitiøse medlemmer af Venstre’s folketingsgruppe, der er gået sammen i et kontorfællesskab, hvor vi pt har 2 fuldtidsansatte AC’ere, 3 studentermedhjælpere og en praktikant.

Nu søger vi en HK’er til en 30 timers stilling fordelt på 4 dage om ugen (mandage fri).

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Vi holder derfor samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Marie Bjerre på Marie.Bjerre@ft.dk.

Din motiverede ansøgning og CV samt eventuelt relevante bilag sendes til Marie Bjerre på Marie.Bjerre@ft.dk markeret ”HK-sekretær”.

Læs mere om jobbet og hvordan du søger