Landsmødets aftenfest

Landsmødets aftenfest lørdag kl. 19.00 vil blive holdt i traditionelle rammer med festmiddag, sange, underholdning samt musik og dans.

Festmenuen består af tre retter, et glas hvidvin, ½ flaske vin (rød eller hvid efter eget valg) og kaffe/te. Prisen pr. person er kr. 475,00.

Bestilling og (samtidig) betaling af billetter til aftenfesten kan foretages af enkeltpersoner, foreninger eller bestyrelser. Personer, der ønsker at sidde sammen til aftenfesten, kan komme til at sidde ved samme bord. Det kræver, at der skal afgives én samlet bestilling og tilhørende betaling. Sidste frist for køb af billetter er 29. september af hensyn til indretning af aftenfestsalen.

Bestilling af billetter kan ske på Venstres interne medlemsside venstre.membersite.dk.

Billetterne udsendes ikke. Der udsendes en e-mail med bekræftelse på bestillingen og et bestillingsnummer til brug ved afhentningen.

Billetterne vil ligge klar til afhentning i Landsorganisationens stand på Landsmødet lørdag kl. 10.00–14.00. Medbring mailen med bestillingsnummeret.

Bestilte billetter, der ikke afhentes, vil naturligvis blive forsøgt solgt på dagen, men hvis det ikke lykkes, kan uafhentede billetter ikke refunderes.